onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Håll i hatten

Publicerad 2016-11-29 07:05:41 i Thailand,

Hujedamej vad det blåser idag 😱
Stora vågor och sandblästrade kroppar...här gäller det att ta skydd 😂😂😂
Tur att tillgången på solstolar är hög 👍
Havet är mäktigt men det gäller att vara försiktig. 
Stora vågor med stor kraft. Uppsikt är a och o för plötsligt kan det komma en kokosnöt eller planka farande i vattnet. Vore mindre kul att få det i huvudet när vi badar.
Vågorna slår högt upp på stranden.
Glad tisdag på er ❤
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela