onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Yoga

Publicerad 2017-01-27 10:37:06 i Thailand,

Jag är ingen morgonmänniska precis så idag blev det larm för att komma upp i tid till yogan som startar 8.45... Det tar lite tid för min värkiga kropp att vakna men idag hade jag bestämt att prova på yoga på "ranchen" 
Jag och Britt-Louise drog iväg och hittade en plats för oss. Det kostar 50 bath att vara med, ledarna leder helt ideellt så pengarna går till ranchen som låter olika aktiviteter utföras där.
Härlig utsikt.
Det blev ett gäng som samlades för yoga.
Vi höll oss lite i bakkanten 😉
Det var en lugn och skön yoga som passade mig bra, måste dock stretcha min ländrygg lite bättre för den gjorde sig påmind.
Fokus låg på djupa andetag och långsamma rörelser. Perfekt för oss båda.
Mantrat blev in ut / sat nam som vi lärde oss betyder ungefär "jag är sann"
På tisdag är det dags igen och jag siktar på att vara med då 😊
 
Efter yogan for jag till stranden och där var det högt vatten och stora vågor. Blev bad först sent på eftermiddagen då det lugnat sig litegrann. 
Smal strand idag 
Härligt hav ❤
 
Önskar er alla en fantastisk helg, puss och kram 😘 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2017-01-27 11:09:38

Härligt att du tog dig dit trots arla morgonstund :-D I morgon blir det lugn yoga för min del med Phiah på Orchid 3 kl. 10.00. En tid som är perfekt för mig som vill dra ut på den egna tiden på morgonkvisten. Kramis!

Svar: Härligt att Phia är igång igen 👍😊Njut dina morgnar vännen ❤
Kram kram 😘
Tina

Postat av: Annika

Publicerad 2017-01-27 11:27:16

Javisst är det härligt och skönt att få göra som jag vill med min tid som är dyrbar och det är din tid också :-D Kramis <3

Svar:
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela