onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Snart på väg igen...

Publicerad 2018-01-16 11:37:23 i

Idag är det ingen vanlig tisdag för idag är det en resetisdag :)
Äntligen dags för mig att åka hem till mitt härliga Thailand och byn Huay Yang. Jag har varit här i Sverige fyra och en halv vecka och såklart är det jätteroligt att träffa alla här men fy så värkigt det varit. Nu hoppas jag på värme ett par månader så kroppen får må riktigt bra ett tag framöver.
 
hmmm utsikt från sängen där jag just nu sitter och bloggar, regn som smälter den lilla snö som kom inatt.
Det är lätt att längta bort i gråvädret och imorgon kväll är jag förhoppningsvis på plats i Thailand.
Det är det här jag längtar efter, havet och värmen. Skadar inte med lite sol på kroppen och en och annan kokosvatten på insidan. Har tyvärr lite svårt för kokosvatten men det är så många som säger att det är nyttigt så jag tvingar mig att dricka litegrann emellanåt.
På torsdag tänker jag gå här igen <3 
 
Lovar att vara flitigare med bloggen framöver, det är lite lättare att skriva när knopp och kropp mår bra <3
 
Önskar er alla en härlig tisdag och onsdag så kanske vi ses på torsdag igen. Kramis <3 
 
 

Kommentarer

Postat av: Aud K32

Publicerad 2018-01-16 12:23:28

Velkommen. God reise. Klem.🤗❤️🌴😅

Svar: Tusen takk 😍Ses imorgon kveld eller til torsdag på stranden 💖
Tina

Postat av: Marina

Publicerad 2018-01-16 14:25:52

Önskar dig än en gång en bra resa och
messenger på nya tlf fixad😘Måste vara olidligt med din värk och bättre blir det ju inte med dessa svenska väderprognoser då vi inte har sommarvärme ens en gång. Ditt fina lugna varma paradis med rara vänner är verkligen en lisa för din kropp och själ och gör dig så gott😊 Inte lång stund kvar nu innan färden börjar😘🛫Kramizar❤❤❤

Svar: Tack vännen 💗Ja det ska verkligen bli gott med värme nu.
Sköt om dig så ses vi i April 👙🕶️☀️💕
Kramisar
Tina

Postat av: Housu

Publicerad 2018-01-16 17:25:40

Ha en riktigt bra resa ❤️

Svar: Tack snälla 💕
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela