onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Himmel och hav

Publicerad 2017-03-29 11:31:07 i Thailand,

Vilken himmel vi fick idag, mörka moln drog in när jag njöt massage på stranden och risk för regn förelåg. 
Vyn från min plats på massagebänken 👍
 
Himmel och hav ❤
 
Mäktigt 😊 ovädret drog ut över havet och vi klarade oss undan regn. 
 
Började blåsa lite och vågorna rullade in med kraft. Dock inga bekymmer att bada, inget skräp i vattnet så det kändes tryggt. Kan vara lurigt när du inte ser vad som kommer farande i vågorna. En pinne, träbit, kokosnöt eller annat skräp kan om det vill sig illa göra stor skada på dig. 
 
Därute regnar det förmodligen.
 
Lek i strandkanten. 
 
 
Det blev en fin eftermiddag och jag gick en härlig promenad på stranden. Det märks att många har åkt hem till Sverige för det är väldans lite folk på stranen.
 
Önskar er alla en trevlig lillelördag, puss och kram 😘 

Kommentarer

Postat av: Annika Ilic

Publicerad 2017-03-30 09:12:02

Härliga bilder från vårt underbara Huay Yang!😎😍😎 Kramis

Svar: Tack 💝 det var en härlig dag 💝Kram på dig 😘
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela