onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Monika idag...

Publicerad 2017-05-04 08:26:19 i

Min mor hette Monika och hon hade födelsedag på Monikadagen. Hon stod mig inte nära tyvärr pga många prioriteringar som jag inte kunde acceptera. Hon somnade in för ett par år sedan och det känns sorgligt att vi inte hade en fin relation. Kan inte säga att jag saknar henne men jag tänker på henne lite nu och då.
Idag skulle hon fyllt 74 år. Så grattis lilla mamma jag vet att du har det bättre där du är nu.
 
Önskar er alla en fin dag i solen 🌞
Grattis alla Monikor därute 🌹🌹🌹
 

Kommentarer

Postat av: Aud

Publicerad 2017-05-04 08:42:16

Klem fra meg.🤗❤️

Svar: Stor klem tilbake 😍
Tina

Postat av: Annika

Publicerad 2017-05-04 10:01:51

Fint skrivet Tina min fina goa vän! Massor med kramar <3

Svar: Tack vännen ❤ kram tillbaka 😘
Tina

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-04 10:58:09

Kram Tina 😍

Svar: Kram tillbaka 💝
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela