onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

PremiĂ€rtur med husbilen 😊

Publicerad 2017-04-22 15:54:37 i

En liten utflykt med husbilen stod pĂ„ agendan och vi drog ivĂ€g mot SkĂ„ne. Solig dag men himlans vad det blĂ„ser. Halv storm ute. HĂ€rligt nu nĂ€r husbilssĂ€songen drar igĂ„ng 👍
Vi hittade en fin plats utmed Öresund, en parkering utan ström men det behövs ju inte för en natt.
Tog en promenad i solen och det Àr fantastiskt fint hÀr.
Idyll vid havet.
 
LÄgvatten sÄ det doftar tÄng lÄng vÀg.
 
MÄnga skjutvÀrn hÀr utmed stranden. Dessa byggdes 1940 mitt under 2:a vÀrldskriget. 
 
Betongbula som Àr ett skjutvÀrn. 
 
DÀrborta ligger Helsingborg och danska Helsingör. 
 
Inget badvĂ€der precis 😂 kall vind sĂ„ tom mössan Ă„kte pĂ„ Anders.
 
Sjöbod som faktiskt anvĂ€nds som just sjöbod 😉
 
Snart dags för lite grillning med finaste lilla moster Viveka och hennes sambo Göran. Mums 😊 
 
Önskar er alla en fin och hĂ€rlig helg ❀ 
Puss och kram 😘 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2017-04-22 16:14:17

HĂ€rligt och ha en fortsatt mysig husbilstur :-D Kramis!

Svar: Tack vĂ€nnen ❀ Idag blĂ„ser det smĂ„spik men pĂ„ med massa klĂ€der sĂ„ blir det promenad idag med 😉
Önskar dig en fin resa hem. Stor kram ❀
Tina

Postat av: AngelicaCarlsson

Publicerad 2017-04-22 16:49:53

sÄ mysigt! det ser vÀldigt fint ut :D

Svar: Tack 😊Ja det Ă€r jĂ€ttefint hĂ€r 👍
Glad söndag pÄ dig.
Tina

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag Àr jag och jag försöker se livet frÄn den ljusa sidan Àven om livet inte alltid Àr sÄ lÀtt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, tvÄ vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvÄret sÄ mycket jag kan och under vÄr, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och TrollhÀttan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs stÀndig vÀrk och konstant trötthet. LÄter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra sjÀlv sÄ jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom ÀldrevÄrden och gillar mitt jobb, det Àr givande att arbeta med mÀnniskor <3 Stor kram pÄ er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela