onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Fredag Tjohoooo

Publicerad 2017-02-03 07:29:59 i Thailand,

Dagen började med ett yogapass på ranchen 😊
Gunilla som höll i passet gjorde det riktigt bra och denna yoga passar även min onda kropp.
Ett stort gäng var vi idag 😊
Lugna rörelser i mitt eget tempo passar så himla bra.
 
Maggan in action 
 
Under februari är det Gunilla som håller i yogan på ranchen. Tisdag och fredag klockan 8.45 till ca 10.00
Kostnad 50 bath som är för att vi får använda ranchen som yogaplats 😊
 
På ranchen kan du också svinga en golfklubba eller två om du känner för det.
Magnifik utsikt över Burmabergen ❤ 
 
Tack för ett härligt pass, puss och kram 😘 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela