onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Lite av varje

Publicerad 2017-02-10 13:16:55 i Thailand,

Börjar dagen med yoga tillsammans med Britt-Louise och ett stort gäng av glada yogisar 😊
Lite trötta på morgonkvisten men väldans skönt efteråt 😊
Fortsatte dagen på stranden och som alltid tog jag en härlig promenad.  Idag fläktade det lite men havet var fortsatt klart och fint.
Svårt att inte ha det bra här 🌞🌞🌞
 
Tog lite bilder på mina bouganvilla hemma också, äntligen börjar dom knoppas och blomma. Vi har en trädgårdsmästare som skakar på huvudet åt mig som inte vill klippa mina bouganvilla, jag försöker förklara att han gärna får klippa när det är överblommat inte när det är knopp. Svårt med språket ibland. 😄
Klipp inte mig!
 
Inte mig heller! 
 
Min hibiskus blommar fantastiskt vackert ❤
 
Fick veta att himlen blivit en ängel rikare idag ❤❤❤
Vila i frid min fina vän ❤❤❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2017-02-10 15:50:34

Fina bilder och en härlig dag igen! Stor kram samt trevlig helg min fina vän <3

Svar: Tack detsamma finaste Du 💝
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela