onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Kärlek

Publicerad 2017-03-25 11:39:32 i Thailand,

Känslan när jag känner kärlek komma till mig är en underbar känsla ❤
Låter förmodligen konstigt i mångas öron men jag tänker att när jag behöver känna kärlek så kommer det till mig. På min promenad idag hittade jag en korall formad som ett ❤
Korallkärlek ❤
 
Jag älskar livet jag lever här och nu, att leva i nuet kan vara svårt för det är alltid planering hit och dit som styr vardagen men att stanna upp och bara vara här och nu är viktigt för mig. Min kärlek till livet är stor och den växer sig starkare varje dag ❤
 
Kärleken till havet är stor ❤
 
Skickar kärlek till mina älskade barn, min man, min familj, mina vänner och alla jag känner ❤
 
Idag är det våffeldagen i Sverige, dessutom ska klockan dras fram en timma inatt... Här i Thailand är det varken eller idag 😄 det är lördag helt enkelt 👍
 
Önskar er en kärleksfull lördag med eller utan våfflor ❤
 
Puss och kram 😘 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2017-03-25 14:32:04

Kära fina Tina jag förstår precis vad du menar och visst är det underbart att känna kärlek till sin upplevelse, fina familj vänner etc. Det är underbart med kärlek till livet i stort och att bara ta för sig av allt det goda fina som fyller våra hjärtan! Stor varm hjärtekram till dig från mig!

Svar: <3 <3 <3
Tina

Postat av: Housu

Publicerad 2017-03-25 14:40:16

En härlig konst att lära sig att älska livet just här och nu❤️ Det är något jag oxå försöker lära mig mera varje dag

Svar: Kära vän jag tycker du är superduktig på att leva här och nu ❤Du är en inspirationskälla för mig, soulsister ❤
Tina

Postat av: Marina

Publicerad 2017-03-25 21:15:36

❤❤❤

Svar: ❤ ❤ ❤
Tina

Postat av: Aud

Publicerad 2017-03-25 22:15:06

🤗❤

Svar: ❤ ❤ ❤
Tina

Postat av: phiah

Publicerad 2017-03-26 01:01:57

Kärlek, kär lek <3

Svar: Kärlek är livet ❤
Tina

Postat av: Owe Betander

Publicerad 2017-03-26 06:29:47

Vackert skrivet och härligt liv i Thailand

Svar: Tack snälla Owe för dina vänliga ord, det värmer mitt hjärta.
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela