onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Soluppgång

Publicerad 2017-03-09 15:25:42 i Thailand,

När vi var på vår lilla utflykt till Bangsaphan så vaknade vi tidigt och fick med oss en underbar soluppgång ❤
Satt på vår altan och drack morgonkaffe till denna fantastiska vy ❤
 
Härligt sätt att starta dagen. 
 
Då jag är extremt morgontrött så är det väldigt sällsynt att jag är uppe vid den här tiden på dygnet 😉
 
 
 
En kvinna som också tog bilder på solen. 
 
Snart dag...
 
Igår var här riktigt långgrundt och korallreven låg ovan vattenytan. Nu lite högre vattenstånd. 
 
Där borta till höger gick vi torrskodda dagen före.
 
Vi åkte hemöver under dagen och stannade till på en fin liten strand lite söder om Ban krood. Det får ni läsa imorgon 👍😉
Puss och kram 😘 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2017-03-09 15:50:35

Haha...din stackare😅 Men kan ju säga att den underbara soluppgången hade ju varit synd att missa😊😊

Svar: Jaaaa eller hur 😂Kramisar 😘
Tina

Postat av: Marina

Publicerad 2017-03-10 06:57:49

Kan va lite tufft emellanåt men.. att färdas och upptäcka från hojen är ju så fantastiskt och smidigt🤘🏍
Er tripp ser uuunderbar ut😍 kramizar

Svar: Mmm det är ett fint sätt att ta sig runt men kanske inte ska köra själv på längre resor. Spänner mig omedvetet och det blir inte så käckt efteråt 😉
Nästa gång du kommer så tar vi en tur på hojen 👍
Stor kram 😍
Tina

Postat av: Housu

Publicerad 2017-03-10 09:25:44

Vilken underbar soluppgång ❤️

Svar: Ja den var helt fantastisk ❤
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela