onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Att nå ett uppsatt mål!

Publicerad 2017-09-22 14:07:11 i

Jippi!!!
 
Denna månad har jag nått ett mål som jag präntade ner under hösten 2016.
Jag skulle nå en passiv inkomst på 1000$ per månad!
Ett för mig högt och nästan ouppnåeligt mål då jag satte det, idag är målet verklighet :)
 
Varför det blev just 1000$ som mål kan jag inte riktigt svara på mer än att det kändes som en bra summa att få som extra pengar varje månad. Ett mål som skulle göra att jag inte måste arbeta så mycket på dagis utan kunna leva på min inkomst iallafall.
 
Ni som känner mig vet ju att jag kämpar med värk och trötthet som gör att ett vanligt jobb på 100% inte riktigt fungerar för mig. Jag mår bäst när jag kan arbeta halvtid. 
Nu under några veckor så har jag arbetat alldeles för mycket på dagis för mitt eget bästa, MEN jag klarade det som min fina väninna Therese påpekade. Ja jag klarade det, men jag vill inte göra om det ;)
 
Mitt liv dom senaste veckorna har varit arbete, mat och sedan sova. Att gå och lägga sig vid 7-8 på kvällarna för att orka sina arbetsdagar det är inte ok för mig. Ett socialt liv med man, familj och vänner är också viktigt men detta har fått stå tillbaka dessa veckor.
Nu är denna period över och jag kommer endast gå in några få timmar per vecka på dagis, dels för att det behövs från dagis sida men framförallt för att JAG VILL DET SJÄLV! Jag måste inte, jag vill :)
 
Min passiva inkomst då? 
Jag gillar kryptovaluta och jag gillar investeringar så när möjligheten dök upp att kombinera dessa så hängde jag på ett bolag som heter BTC financials. I början hade jag ingen möjlighet att gå in med de 1000$ som insatsen var men jag fick dispens av min kontakt som lät mig gå in med endast 100$ 
Detta var i början av juni 2017. Jag fick min avkastning varje vecka och jag valde att återinvestera den för att kommande vecka få ytterligare lite extra avkastning.
Varje måndag har det kommit bitcoin till min ewallet som jag sedan återinvesterat efter hand. Till sist så hade jag sparat ihop till insatsen 1000$
 
Nu började det hända grejer, både i bolaget och med min inkomst :)
Det bildades ett team i Sydafrika som jag anslöt mig till, varför? Jo detta team har fått en deal med bolaget att varje vecka få 14% i avkastning på sin avkastning. För bra för att vara sant?
Nä, jag kan visa er mina utbetalningar för de senaste 5 veckorna och det har fungerat klanderfritt.
Jag kan närsomhelst välja att få ut min investering eller delar av den, jag kan välja om jag vill få utbetalt avkastningen varje vecka eller återinvestera den helt eller delvis. Nu har jag alltså under dessa veckor nått 1000$ i passiv inkomst bara genom att återinvestera mina slantar.
 
Ikväll blir det till att fira lite med färska räkor och bubbel :)
 
Hmmm vad ska jag sätta för mål nu då?
När ett mål uppnås så gäller det ju att sätta ett nytt mål, jooo jag vet!!!
Mitt mål som jag sätter idag 2017-09-22 är att jag ska få 1000$ per VECKA i passiv inkomst senast 2018-03-22!
Det är väl omöjligt ELLER?
Vi får se, jag håller er uppdaterade här på bloggen.
 
Stor kram och trevlig helg på er alla <3
 
PS: Vill du veta hur jag får min passiva inkomst? Kontakta mig via messenger Tina Holst Önneby eller mail [email protected] DS.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annika Ilic

Publicerad 2017-09-22 16:00:37

Härlig läsning fina Tina och jag önskar dig all lycka och välgång😍 Bra kämpat och jobbat😍 Massor med varma kramar till dig från mig 😍😍😍

Svar: Tack snälla söta du <3 Ja du vet ju hur kämpigt jag haft så det känns extra gott när det plötsligt lossnar.
Många kramar tillbaka <3 <3 <3
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela