onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Åska och regn..

Publicerad 2016-10-31 13:53:21 i Thailand,

Vaknade med ett ryck i morse då det smällde till högt så in i norden. Har aldrig varit med om ett liknande åskväder. Regnet öste ner och förutom några timmar mitt på dagen så har det regnat hela dagen. Tog lite kort vid stranden, häftig himmel tycker jag.
Tunga regnmoln.. 
Regnet närmar sig...
Höga vågor idag så det fick bli ett snabbdopp i strandkanten. 
Vackert 😊
 
Familjen jobbar på både i kök, disk och massagen oavsett väder.
Shrimp Tempura 😊 Mumsfillibabba 
Litet, kompakt kök som trollar fram supergod mat vareviga dag. Skulle tro att dom flesta restaurangkök här i byn ser ut som detta mer eller mindre.
Och här diskas det 👍😊
 
Väl hemma så öste regnet ner igen 😄😄😄
Jaja bara att gilla läget. Gräs och blommor trivs så det är ju bra. Prognosen visar regn imorgon också så vi får väl se om det stämmer. 
Glad ny vecka på er.
Puss och kram 
 

Kommentarer

Postat av: anannanland.blogg.se

Publicerad 2016-10-31 13:58:59

Riktigt coola bilder!

Svar: Tack snälla Fanny 😊
Tina

Postat av: Annika

Publicerad 2016-10-31 14:49:15

Fina bilder och vilken härlig dag det blev för dig! Så underbart kan vi ha det med eller utan regn här i fantastiska Thailand och framför allt i Huay Yang!

Svar: Tack <3 Ja det gäller att göra varje dag till den bästa oavsett väder ;)
Tina

Postat av: Marina

Publicerad 2016-10-31 14:59:30

Instämmer! Coola bilder😍 ser ut som molnen nästan nuddar havet.. och det thailändska köket slår det mesta 😊
Ditt Inlägg är häpnadsväckande, som ett trolleri 😍

Svar: Tack snälla rara du <3
Tina

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-31 23:23:26

Roligt att läsa din blogg. Följer även Annika och det är fantastiskt roligt att läsa om vår by. Det ser ut som om du hittat " din plats". Vi syns säkert.
Kram Anna Lena Orchid 1

Svar: Tack snälla :)Ja detta är helt klart min plats, jag mår så oförskämt bra här.
Stor kram till dig
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela