onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Torsdag...

Publicerad 2018-04-19 07:57:41 i

Hej på er alla!
 
Dagarna flyger iväg och jag hänger inte riktigt med i fartvinden.
 
Min kropp skriker och mitt huvud säger ifrån, migrän och huvudvärk löser av varandra och det sliter på humör och ork tyvärr. Gå till vårdcentralen sa en vän.... ja jag har försökt boka tid några gånger men får svar att kön är full var vänlig ring imorgon.. Vart är samhället på väg undrar jag när det inte ens går att boka en läkartid på vårdcentralen.
 
Jag tar en dag i taget och idag är det lovat sol så det håller jag tummarna för. Härligt att känna vårsol i ansiktet. :)
 
Ikväll blir det fika hos sonen som fyllde år igår, tänk 24 år sedan jag blev mamma första gången. Galet vad tiden går fort. Ska bli gott att krama om honom och hans fina tjej igen <3 
 
Litet inlägg bara för att ni ska veta att jag finns och att jag kämpar på. Snart så vänder det och allt blir ljusare igen <3
 
Stor kram på er, önskar er alla en härlig dag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2018-04-19 08:25:08

Hej skruttiluttan! Blåser in värme och solsken till dig🌤🌬 för nu kan det bara bli bättre ❤vännen
Ha en fin e.m./kväll med D&H
🙏🧘‍♀️🌱🤗😘

Svar: Tack vännen <3 Glad att du finns där, många kramar <3
Tina

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-04-19 09:31:00

Styrkekramar till dig från mig
Susanne O4

Svar: Tack finaste du 💖Kram tillbaka
Tina

Postat av: Housu

Publicerad 2018-04-19 09:43:11

Stor kram å massor med positiv energi skickar jag dej ❤️

Svar: Tack vännen 💗Suger åt mig all energi som finns i närheten 😂🙏
Kramisar 💗
Tina

Postat av: Annika Ilic

Publicerad 2018-04-19 10:15:35

Stackars fina Tina och förstår att det måste vara jobbigt att känna så där år efter år och försöka få hjälp men där vården inte klarar av det på ett eller annat sätt. Önskar dig allt gott och hoppas du får seriös hjälp någongång och tills dess skickar jag med en stor varm styrkekram till dig från mig 😍

Svar: Tack finaste du 💖Ja vissa dagar är molnigare än andra men solen visar ju sig till slut eller hur 🙏
Många kramar från mig 💖
Tina

Postat av: Tiina

Publicerad 2018-04-24 12:22:08

Roligt att höra från dig igen! Men trist att höra om verken...och om den otillgängliga vårdcentralen... Varför ska det behöva vara så...? Önskar dig nytt mod och styrka, hoppas det vänder snart! Kram, Tiina

Svar: Tack snälla Tiina, ja jag kämpar på för att vända trenden...En dag i taget är det som gäller.
Kram tillbaka
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela