onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Skam den som ger sig....

Publicerad 2018-08-02 13:46:34 i

Dags för en förändring....
Japps så tänkte jag för ett par dagar sedan, kände mig grå och trist då jag vid senaste frissabesöket bara klippte mig. Dags att ta tag i detta och göra lite slingor kanske....
Hmmm ensam hemma, svårt att få till det här med slingor...ähhh jag duttar i lite överallt så blir det som det blir..
Jahopp det blev visst överallt...
HJÄLP hoppsan det blev liksom gul/orange...
Hmm så det kan bli när snålheten bedrar visheten.. Jaja bara att ta nya tag och färga om det imorgon.. eller?
Som ni ser så behövdes verkligen en justering 😂
Mörkblond? Ja det borde väl funka? 
Jag testar...
Hmmm det ser mer ut som det blir åt det röda hållet än det blonda...
Japps det blev typ ljusrött... Inte min grej men jag tänkte att jag kan väl testa att se ut så här för nu är det iallafall ingen katastrof..
Idag kände jag att NÄÄÄÄÄ fy detta är ju inte jag. Vad göra? Jo det är väl bara att färga igen då...
Inköp av ljusbrun denna gång, borde funka eller?
I med färg och efterbehandling och nu börjar det likna något.. 😁
Jahopp så det blev brunt istället för blont men jag känner iallafall att det känns ok. Nu får jag se ut såhär ett tag för annars ramlar väl håret av om jag färgar igen 😂
Det blev en förändring och i slutändan så är jag ändå nöjd med resultatet, vägen dit var inte rak utan ganska krokig som så mycket annat i livet. 
Önskar er alla en fin dag och var rädda om er 💕

Kommentarer

Postat av: Annika Ilic

Publicerad 2018-08-02 15:04:09

Du är fin vilken färg du än har i håret för det är inte det som är huvudsaken😊😍 Kram till dig min fina goa vän ❤

Svar: Tack finaste <3
Tina

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-08-02 19:34:38

Ha ha du är rolig Tina
Kram kram från mig Susanne O4

Svar: Kram tillbaka :)
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela