onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Överraskning i kylen..

Publicerad 2018-02-05 11:59:00 i Thailand,

Igår hade vi städning här hemma och vi har en härlig glad tjej som kommer varje vecka. Hon heter Kae och jobbar på vårt område. Hon putsar och fejjar som bara den och varje vecka lämnar hon en liten bukett blommor.
Gissa om jag blev glad när jag öppnade kylen igår kväll, där stod ett helt fat med ananas. Världens godaste dessutom ;) Tusen tack finaste Kae för att du finns här för oss <3
Ett fat att bli glad för <3 
En vacker orkidé på toppen.
Fick dessutom denna fina bukett som nu pryder vårt frukostbord.
Så tacksam över livet vi lever och njuter detta fantastiska land.
Glad ny vecka på er alla. Kramis 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tiina

Publicerad 2018-02-06 09:35:06

Men det var ju verkligen gulligt av henne!! Ännu en orsak att älska Thailand o dess folk!

Svar: Absolut, visa respekt och du får respekt <3
Tina

Postat av: Tiina

Publicerad 2018-02-14 11:43:33

Jag igen... Ville bara önska dig en härlig Alla Hjärtans Dag! Hoppas allt är väl med dig, vi har inte hört från dig på ett tag nu...:)

Svar: Tack snälla Tiina <3 Det är ok med mig men jag har tyvärr inte riktigt energi så det räcker men jag ska samla på mig lite och få gjort något inlägg snart igen.
Tack för omtanken <3 Kram
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela