onelifestylebytina.blogg.se

Bloggen om mig och mitt liv. Mitt val av livsstil, tankar och funderingar.

Gratis blogg...

Publicerad 2018-11-07 09:25:45 i

Hej på er allihopa!
 
Jag har varit tyst ett tag och det har varit sååå skönt.
 
Har funderat fram och tillbaka på om jag vill fortsätta med min blogg och har inte riktigt bestämt mig ännu så jag har valt att använda mig av gratisbloggen ett tag. Så nu hittar ni mig på onelifestylebytina.blogg.se
Det som skiljer är att jag inte har en egen domän längre så nu går det inte se bloggen via onelifestylebytina.com 
 
Hoppas komma igång snart men lovar inget 😉
 
Kram på er alla därute ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Jag är jag och jag försöker se livet från den ljusa sidan även om livet inte alltid är så lätt. Mitt i livet, lyckligt gift med Anders, två vuxna barn. Lever i Thailand under vinterhalvåret så mycket jag kan och under vår, sommar bor vi i hus mitt emellan Göteborg och Trollhättan. Har en diagnos som heter Fibromyalgi, dvs ständig värk och konstant trötthet. Låter dock inte en diagnos styra mitt liv, jag vill styra själv så jag inte hamnar i diket. Arbetar timmar inom äldrevården och gillar mitt jobb, det är givande att arbeta med människor <3 Stor kram på er <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela